Bagaimana Menghapuskan Tikus Dari Bermaharajalela Di Rumah ...@BedBugs-Spray.com
Username: Password: No Account ? Sign Up Now



Bed Bugs Spray



Discussion Topics
Ant Bait Malaysia | Ant Killer Powder Malaysia | Ant Traps Malaysia | Anti Termite Treatment Price Malaysia | Ants Borax Malaysia | Bedbugs Repellent | Best Cockroach Bait | Bird Repellent Gel Malaysia | Cat Stain Remover Malaysia | Cockroach Poison Malaysia | Getting Rid Of Cockroach Malaysia | Herbicide Malaysia | Natural Lizard Repellent | Natural Pesticides For Home | Organic Insecticide Spray | Organic Mosquito Repellent | Organic Weed Spray Malaysia | Pest Control Supplies Malaysia | Pest Treatment Malaysia | Pigeon Repellent Spray | Roundup Grass Killer | Roundup Weed Killer Malaysia | Sandfly Repellent | Spider Control Malaysia | Spider Repellent | Termite Baiting System Cost Malaysia | Termite Control Services Malaysia | Termites Diy Malaysia | Ultrasonic Pest Repeller Malaysia | Where To Buy Bed Bug Spray In Kuala Lumpur


Bagaimana Menghapuskan Tikus Dari Bermaharajalela Di Rumah ...





Bagaimana Menghapuskan Tikus Dari Bermaharajalela Di Rumah Anda? ~ RAZ. We also know tenants don't stop playing because in all likelihood we grow old; we would struggle to grow old because of the zapping we stop playing. Bagaimana Menghapuskan Tikus Dari Bermaharajalela Di Rumah Anda? Rumah aku dulu aman dan makmur. Binatang yang ada pun, cuma semut - semut kecil yang menghurung gula. Yang selalu ada, burung kelawar bird repeller - burung berkicauan di luar rumah. Cewahh ayat puitis la plak. Tapi.. tak lama selepas tu, ada sesuatu berlaku. Di tengah keheningan malam, kedengaran bunyi plastik sampah bergeseran. Mula - mula perlahan, lepas tu makin kuat.

Eh pelik. Kami pun menjengukkan kepala di dapur, dannnnn....... tadaaa!! Kepala tikus menjenguk, kemudian ia mencicit lari di belakang mesin basuh. Hilang. Aku terus rasa nak pitam. Pening jap aku, Camana dia boleh masuk ke rumah kami? Haish. Lepas tu fikir-fikir balik, macam bodoh je soalan aku tu. Rumah kami kan atas tanah, pandai-pandaila dia masuk dari lubang-lubang mane2 ntah yang kita tak aware.

Operasi penghapusan pun bermula! Mula-mula kami guna cara lembut, halau je dulu. Guna ubat Serai Wangi uollz. Tapi tak jalan daaaa... tikus-tikus macam sukaaa je bau tu, Siap suka hati sangat sampai kencing + berak kat dapur rumah kami! Haiss ini dah melampau ni! This year and that means war!!!!!!!! 1. Beli perangkap tikus. Aku punya yang petak macam sangkar tu. Lepas letak 2 hari, dapatlah tangkap.. geli siot.. Lepas pakai tu, jangan lupa basuh dan jemur kat tengah panas.

Cek Ti ni hidung dia sensitif, so kalau dia pernah bau kawan dia dah mati kat situ, mestila dia tak nak masuk dah. Pakai gam tikus pun senang, lepas pakai terus buang. Easy peasy.

Related Items
Snake Repellent - Reviews, Ingredients, Plants, Chemicals
Insect Repellents: Principles, Methods, and Uses - Google Books Result
Best Rat and Mouse Poison: TOP-5 The Most Effective Rodenticide
Buy Sonic Mouse and Rat Repeller from our Weed & Pest Control ...
Products and Services - Sky Pest Sdn Bhd | Malaysia Pest control ...
Bird Repellent Equipment near Malaysia on environmental-xprt.com
BASF Storm Rat Killer @Racun Tikus Storm 250g
IMU News | Zoonoses: How It May Affect You
Rat repellent for cars | Autoguard Spray protects car from rats
Swiftlet Vinegar Application Malaysia | Different Ways and ...
30 Things You Must Buy When You Visit Thailand - Thailand Travel ...
Mosquito coil - Wikipedia
Fleas Pest Control Malaysia | Ways To Exterminating Fleas
General Industry Lube - CVC Rat Repellent Spray Manufacturer ...

Popular Topics